Як правильно написати оголошення про продаж нерухомості

Як правильно написати оголошення про продаж нерухомості

Щодня на сайтах оголошень публікується безліч актуальних пропозицій про продаж квартир, будинків та земельних ділянок. Проте, чи хочеться вам купити квартиру, коли ви переглядаєте оголошення? Не завжди. Більшість оголошень побудовані так, що не несуть жодної конкретної інформації про об’єкт продажу, відповідно людина (потенційний покупець) не хоче витрачати свій час на уточнення деталей.

Саме грамотно складене оголошення допоможе зацікавити потенційних клієнтів у придбанні вашої квартири, будинку, дачі чи гаража.  Окрім інформації, важливу роль також відіграє розміщення: на популярному сайті у вашого оголошення значно збільшуються шанси бути переглянутим.

Отже, на що слід звернути увагу і як правильно написати оголошення про продаж нерухомості?

Інформативний заголовок
Перше, що ми бачимо, переглядаючи оголошення — це заголовок та фото. Отже, заголовок повинен бути максимально інформативним, лаконічним та простим. Оптимальна довжина заголовка — 7 слів, в ньому можна вказати тип об’єкта, розміщення та кількість кімнат. Заголовок не повинен містити небуквені символи, смайли чи велику кількість знаків оклику — це не привабить потенційних клієнтів, а, навпаки, відіб’є бажання переглядати оголошення.

Опис
Опис — це основна частина оголошення, де потенційний клієнт може більш детально ознайомитися з об’єктом нерухомості. Важлива структура опису, адже спочатку потрібно вказати найбільш важливі та переконливі аспекти. Також варто звернути увагу на грамотність написання оголошення та перевірити його на відсутність помилок.

Опис повинен містити таку інформацію:

  • Вид об’єкта, який ви продаєте: кімната, квартира, півособняк, будинок, гараж та інше.
  • Площа об’єкта, кількість кімнат та поверховість.
  • Стан об’єкта: первинне чи вторинне житло.
  • Розміщення об’єкта продажу (місто, мікрорайон та вулиця).
  • Вартість об’єкта нерухомості та чи можливий торг.
  • Наявність чи відсутність ремонту, меблів, техніки.
  • Переваги об’єкта: наявність майданчика для дітей, розвинена інфраструктура та інше.
  • Також в описі можна вказати: причину продажу та кількість зареєстрованих людей.

Фото
Фотографії відіграють чи не найважливішу роль у всій структурі оголошення. До них також є ряд вимог, адже саме вони дозволяють потенційному покупцю оцінити стан житла та його переваги.

Рекомендації до фото:

  • фото повинні бути якісними (краще робити фотографії при денному світлі);
  • перед фотозйомкою слід навести лад та прибрати усе зайве з інтер’єру;
  • бажано фотографувати усі кімнати з різних ракурсів;
  • також незайвим буде додати фото під’їзду, двору, фасаду будинку та виду з вікна.

Саме лаконічний та інформативний опис, а також якісні та гарні фото можуть зацікавити потенційного покупця, адже правильно складене оголошення — це ефективний інструмент продажу.

Читайте також: «Фактори, що впливають на нерухомість в Івано-Франківську та її вартість»


  • Перегляди: 8620

  • Поширити: